Engagerad kundsupport
Vårt team är tillgängligt måndag till fredag från 10:00 till 19:00.
Svar på ofta ställda frågor
Beställning och leverans
Vi behandlar beställningen inom 24 timmar och beroende på tillgänglighet skickas din beställning inom 72 timmar. Våra paket kommer vanligtvis fram inom 8 arbetsdagar, men den maximala tiden är 15 arbetsdagar.
Vi finns på 2915 Ogletown Road, Newark, Delaware, 19713.
Du får en spårningslänk via e-post efter att du har skickat varan.
Lägg bara produkten i kundvagnen och följ stegen.
I händelse av ett fel har du 24 timmar på dig att ändra leveransadressen.
Vi skickar över hela världen. Det kan dock hända att du måste betala tullavgifter i vissa länder.
Nej, men vi använder Stripe som eventuellt redan har registrerat ditt kreditkort.
Vi skickar från Frankrike och Asien (främst Singapore och Kina).
Om du ändrar dig…
Återkoppling och utbyte
Vi strävar efter att du ska vara helt nöjd med din ryggsäck. Du har rätt att returnera produkten inom 14 dagar efter att du har mottagit din beställning, utan att behöva ange någon anledning eller betala några extra kostnader, förutom returportot. För att begära en retur, vänligen kontakta oss via e-post på kontakta@min-ryggsack.se.
Om så är fallet returnerar vi produkten till dig eller ger dig en återbetalning om detta inte är möjligt.
Om detta händer skickar du bara en bild av problemet till oss så skickar vi en ny ryggsäck till dig.
Ja, du kan annullera din beställning senast 2 timmar efter köpet.
Kontakta oss via e-post på kontakta@min-ryggsack.se, via chatten i butiken eller på vår kontaktsida.